بیش از 10 سال سابقه و تیم ما از افرادی با استعداد و تعهد بالا تشکیل شده است که هرکدام تخصص‌ها و مهارت‌های منحصر به فردی را به ارمغان آورده‌اند. 

هر کدام از اعضا، نقش مهمی در تحقق اهداف و موفقیت تیم ایفا می‌کنن

اطلاعات تماس

برای رفتن به بخش مورد نظر کلید کنید :

آزمایشگاهی

در بخش آزمایشگاهی مرکز، انجام آزمایشات و تست‌های متنوع بر روی سیستم‌های قدرت و حفاظت از آنها انجام می‌شود. این بخش شامل سیمولاتورها برای شبیه‌سازی های مختلف، تجهیزات توزیع برق، ایستگاه‌های فشار قوی و ماشین‌های الکتریکی و همچنین فناوری‌های مدرن شبکه‌های هوشمند (smart grid) می‌باشد.

کلینیکی

در بخش کلینیکی، تخصص‌های متعددی از جمله کابل‌ها، رله‌ها، هوشمندسازی و فشار قوی مورد مطالعه  قرار می‌گیرند. این بخش به تحلیل و بهینه‌سازی عملکرد و اطمینان از کیفیت سیستم‌های قدرت می‌پردازد

آموزشی

در بخش آموزشی، دوره‌های آموزشی متنوع در زمینه حفاظت و کنترل سیستم‌های قدرت ارائه می‌شود. سه موضوع اصلی شامل حفاظت ولتاژ، نرم‌افزارهای مرتبط با سیستم‌های قدرت، و اصول عیب‌یابی به عنوان محورهای اصلی آموزشی مورد توجه قرار می‌گیرند

پژوهش و نوآوری

در بخش پژوهش و نوآوری، تیم ما به توسعه دستگاه‌های عیب‌یابی، رفلکتورها و دستگاه‌های gmic متمرکز است. این بخش به جستجو و تحقیق بر روی فناوری‌های نوین جهت بهبود عملکرد و ایجاد نوآوری در حوزه سیستم‌های قدرت اختصاص دارد.

بازاریابی محتوا چیست؟

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.

کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد.